۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۷۲ طرح اشتغال محور پست‌بانک در استان سمنان افتتاح می‌شود/ ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار
تا پایان سال جاری؛

۷۲ طرح اشتغال محور پست‌بانک در استان سمنان افتتاح می‌شود/ ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار

سمنان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان بابیان اینکه ۷۲ طرح اشتغال محور پست‌بانک تا پایان سال جاری در استان افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید یاسر حسن‌پور پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه پست‌بانک زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنها بانک تخصصی فعال در این حوزه است، اظهار داشت: ۷۲ طرح اشتغال محور پست‌بانک تا پایان سال جاری در استان افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اختصاص‌یافته است، افزود: این اعتبار در قالب تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود که در راستای ایجاد خودکفایی و اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان هزینه می‌شود.

جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه پست‌بانک نقش محوری در توسعه فناوری اطلاعات و خدمات بانکی در مناطق روستایی ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: رونق خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی عاملی برای کنترل و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است.

حسن‌پور با اشاره به وجود ۶۰ دفتر و باجه پست‌بانک در مناطق روستایی استان سمنان یادآور شد: توسعه فناوری اطلاعات در روستاها با افزایش خدمات بانکی و حمایت از طرح‌های اشتغال محور روستایی در حوزه فناوری اطلاعات در دستور کار این نهاد قرار دارد.

کد خبر: ۳۰٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha