۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
۳۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذار در مازندران جذب شد
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۳۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذار در مازندران جذب شد

ساری - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، از جذب یک سرمایه گذار با سرمایه سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تشکیل هلدینگ سرمایه گذاری خبر داد.

مهدی گلچوب در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه همایش ثروت آفرینی استان با بیان اینکه هلدینگ می تواند روند توسعه اقتصادی را شتاب بخشد، اظهار داشت: هر بخش مازندران نظیر کشاورزی حرف برای گفتن دارد.

وی با اظهار اینکه مازندران در ۱۹ محصول کشاورزی در کشور رتبه برتر را دارد، تصریح کرد: از این تعداد در تولید ۱۴ محصول نظیر برنج، مرکبات رتبه اول کشور را داریم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران میزان تولید محصولات کشاورزی استان را هفت میلیون تن اعلام کرد و افزود: از نظر ارزش اقتصادی ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی استان را به خود اختصاص داده است.

گلچوب با بیان اینکه تشکیل هلدینگ ثروت آفرینی همواره در استان نیاز بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر با هم اندیشی مسئولان، این هلدینگ در هفت محور و فعالیت تشکیل شده است.

وی یادآور شد: سرمایه آفرینی با سرعت بالا از جمله اهداف هلدینگ است و سرمایه اولیه آن ۵۰ هزار میلیارد ریال است و ۳۸ هزار میلیارد ریال آن توسط یک سرمایه گذار خارج از استان تامین می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان نرخ بازگشت سرمایه در هلدینگ سرمایه گذاری استان را بالا ذکر کرد و گفت: این هلدینگ سریع می توان جای خود را در اقتصاد استان باز کند.

گلچوب با عنوان اینکه برای تقویت بنیان های اقتصادی مازندران نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی هستیم، تصریح کرد: تشکیل هلدینگ می تواند به روند توسعه استان شتاب بخشد.

کد خبر: ۳٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha