۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
ورود موج گرما به ایلام/ ساعت کار اداری ۵ شهرستان تغییر کرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:

ورود موج گرما به ایلام/ ساعت کار اداری ۵ شهرستان تغییر کرد

ایلام- شیرخانی، مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام از ورود موج گرما به استان خبر داد و گفت: برای کاهش مصرف برق در استان، ساعت کار اداری پنج شهرستان تغییر کرده است.

هادی شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه هوای گرم و افزایش دما طی روزهای آتی و به منظور صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری‌ از خاموشی ها اقداماتی انجام شده است.

وی ادامه داد: با پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار ایلام، فعالیت دستگاه‌ها و ادارات در شهرستان های مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره از امروز تا پایان مرداد ماه سال جاری تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام اضافه کرد:  بر این اساس ساعات کار ادارات شهرستان های یاد شده از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ تعیین می شود.

شیرخانی تصریح کرد: از هم استانی های گرامی تقاضا می شود نهایت دقت، توجه و صرفه جویی لازم را در مصرف آب و برق در این ایام گرم سال مد نظر داشته باشند.

وی افزود : ضمنا تاکید می شود ادارات در پایان ساعت کاری، سیستم‌های سرمایشی و روشنایی خود را از مدار خارج کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام گفت :در ضمن اکیپ‌های شرکت توزیع با توجه به پایش بار ادارات بعد از ساعت کار درصورت برخورد علاوه بر قطع برق، گزارش تخلف را به فرمانداران اعلام می کنند.

کد خبر: ۳۰٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha