۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
راه ارتباطی ۱۴۳ روستا در زنجان بازگشایی شد
معاون راهداری استان زنجان:

راه ارتباطی ۱۴۳ روستا در زنجان بازگشایی شد

زنجان - معاون راهداری زنجان گفت:با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی ۱۶۸ روستا در استان مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی بیش از ۱۴۳ روستا بازگشایی شده است.

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی چند روز گذشته با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی ۱۶۸ روستای زنجان مسدود شده بود، گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی بیش از ۱۴۳ روستا بازگشایی شده است.

وی اظهار کرد: راه ارتباطی ۲۵ روستا در استان زنجان همچنان مسدود است که راهداران در حال بازگشایی هستند تا عصر امروز تمام راههای روستایی مسدود شده بازگشایی می شود.

معاون راهداری استان زنجان، با بیان اینکه بیشترین راه‌های ارتباطی روستایی مسدود در شهرستان‌های ابهر، ماهنشان، زنجان، ایجر ود، سلطانیه و خدابنده بوده است، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی روستایی در شهرستان‌های ابهر و زنجان و سلطانیه بازگشایی شده است.

یوسفی با بیان اینکه در طرح زمستانی راهداری زنجان بیش از ۵۰۰ راهدار در ۲۹ راهدارخانه استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ دستگاه تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین در طرح زمستانی راهداری استان به کار گیری می شود.

کد خبر: ۳٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha