۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کشتی آرای: اونس ۸ دلار گران شد
دلار یک قدم مانده به ۲۵ هزار تومانی شدن

کشتی آرای: اونس ۸ دلار گران شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت اونس با افزایش هشت دلاری به ۱۸۱۱ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با نرخ ۱۱ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان  خرید و فروش می شود که نسبت به روز پنجشنبه افزایش ۱۳۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به آخرین روز کاری در هفته گذشته افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد. همچنین امروز قیمت هر قطعه ربع سکه با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته به سه میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر قطعه سکه گرمی همانند روز پنجشنبه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۶۳۴ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۹ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز آخر کاری بازار طلا در هفته گذشته به ترتیب افزایش ۱۳۵ هزار تومانی و ۳۶ هزار تومانی را تجربه کرده است.

براساس این گزارش، روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت هر دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان بود که این رقم امروز با افزایش ۷۰۰ تومانی به ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمت ها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۰٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha