۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
مصرف۴۳ میلیون متر مکعب گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی کردستان
مدیر عامل شرکت گاز کردستان خبرداد:

مصرف۴۳ میلیون متر مکعب گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی کردستان

کردستان- فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: جایگاه های سی‌ان‌جی استان در سه ماهه نخست سال جاری ۴۳ میلیون و ۱۱۷ هزار متر مکعب گاز مصرف کردند.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار در مورد اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ بنزین، استفاده از گاز طبیعی برای صنعت حمل و نقل فرصت مناسب و مطلوبی فراهم کرده که با افزایش مصرف این فرآورده علاوه بر صیانت از محیط زیست، قیمت تمام شده خدمات را متعادل کند.

وی اضافه کرد: مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت های فسیلی و توسعه تکنولوژی مایع سازی گاز مورد توجه واقع شده که این مهم نشان اهمیت گاز طبیعی در تمامی بخش ها است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان به مصرف سه ماهه اول سال جاری جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان اشاره کرد و گفت: طی این مدت مجموع مصرف جایگاه های سی‌ان‌جی ۴۳ میلیون و ۱۱۷ هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل که ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب بوده افزایش  شش درصدی داشته است.

فعله گری در مورد مقایسه مصرف در خرداد ماه دو سال متوالی جایگاه های سی‌ان‌جی کردستان یادآور شد: مصرف خرداد ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۶۶۰ که در مدت مشابه سال قبل این میزان  ۱۳ میلیون و ۶۲۶ هزار متر مکعب بوده است.

کد خبر: ۳۰٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha