۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
تامین اجتماعی زنجان ۳۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

تامین اجتماعی زنجان ۳۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: سهام دولت ۹ شرکت به تامین اجتماعی در ازای مطالبات دستگاه‌ها واگذار شده و سازمان تامین اجتماعی در استان ۳۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرده است، گفت: در این راستا بیش از ۶۰ هزار نفر از بیمه شدگان بیمه غیر اجباری می توانند از تسهیلات کرونایی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر بیمه شده اجباری از سوی بیمه تامین اجتماعی زنجان حمایت شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان درون و برون شهری، کارگران و قالیبافان تا ۳۰ تیرماه مهلت دارند برای دریافت تسهیلات کرونایی به سامانه کارا ثبت نام کنند.

علیاری به اجرای طرح خدمات نوین در پنج شعبه از شعبات تامین‌اجتماعی زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: در راستای اجرای این طرح، در ورودی شعبات یک نفر کارشناس خدمات لازم را ارائه می دهد.

وی افزود: این طرح به تسهیل روند امور کمک می کند و در این میان شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰، شماره‌گیری ستاره ۱۴۲ مربع و پیامک به ۱۰۰۰۱۴۲۰ با کارشناسان تامین اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان تصریح کرد: سهام دولت ۹ شرکت به تامین اجتماعی در ازای مطالبات دستگاه‌ها واگذار شده و سازمان تامین اجتماعی در استان ۳۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد.

کد خبر: ۳۰٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha