۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۱۵۰۰ تن شکر با نرخ مصوب دولتی در لرستان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت لرستان:

۱۵۰۰ تن شکر با نرخ مصوب دولتی در لرستان توزیع می‌شود

لرستان- صفی خانی، رئیس سازمان صمت لرستان از توزیع ۸۰ تن شکر با نرخ مصوب در استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۵۲ تن شکر مصرف خانگی و صنعتی برای تزریق به بازار در حال آماده سازی است.

محمدرضا صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از توزیع ۸۰ تن شکر با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی تنظیم بازار، قیمت هرکیلوگرم شکر فله‌ای از کارخانه شش هزار و ۳۰۰ و برای مصرف کننده هفت هزار و ۳۰۰ تومان لحاظ شده است که در صورت بسته بندی با قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی در خصوص تامین شکر مورد نیاز استان نداریم، هزار و ۴۵۲ تن در قالب ۶۶۱ تن شکربسته بندی مصرف خانگی و ۷۹۱ تن مصرف صنعتی برای تزریق به بازار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان صمت لرستان عنوان کرد: همچنین ۹۹۱ تن شکر مصرف خانگی و هزار و ۱۸۶ تن صنعتی تهیه و برای ماه‌های محرم و صفر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به میزان صادرات و واردات کالا از گمرک لرستان بیان کرد: صادرات ۳۲ تا ۳۸ میلیون دلار از طریق گمرک خرم‌آباد برای سال ۹۹ هدف گذاری شده؛ بنا است ۶۴ درصد اقلام صادراتی از بخش صنعت، شش درصد معدنی، ۱۹ درصد کشاورزی و صنایع غذایی و ۱۱ درصد پتروشیمی باشد.

صفی خانی با بیان اینکه امسال علاوه بر ۱۳ کشور همسایه، صادرات به بازارهای هدف چین و هند نیز هدفگذاری شده است، گفت: در سه ماهه نخست امسال صادرات کشور ۴۴ درصد کاهش یافته است.

کد خبر: ۳۰٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha