۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
محدودیت های جدید اصناف در وضعیت کرونایی تهران
نایب رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد

محدودیت های جدید اصناف در وضعیت کرونایی تهران

ابراهیمی نیا، نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ساعات کاری اصناف پایتخت در شرایط محدودیت های جدید کرونایی از پس فردا شنبه تغییر می کند.

به گزارش بازار ابراهیمی نیا، نایب رئیس اتاق اصناف تهران از محدودیت‌های جدید تهران گفت و افزود: ساعات کار واحدهای صنفی از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ محدود می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: اعمال این محدودیت‌ها به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نیز از حساسیت بیشتر کلان شهر تهران گفت و افزود: محدودیت های اخیر، بصورت منطقه ای تنظیم شده است و از روز شنبه هرگونه برگزاری اجتماعات مانند تالارها و مجالس ممنوع خواهد بود.

او گفت: ادارات دولتی با دو سوم کارکنان خود فعالیت می کنند.

محسن فرهادی همچنین به لغو بازیهای پر برخورد ورزشی اشاره کرد و گفت: ورزش ها رزمی که دو طرف با یکدیگر برخورد دارندلغو و مسابقات آنها برگزار نخواهد شد.

رضا کرمی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تایید اینکه محدودیت‌های اعلام شده برای کلان شهر تهران شفاف نیست گفت: از نظر شهرداری تمام باشگاه‌های بدن سازی تهران از شنبه ۲۸ تیر ۹۹ تعطیل خواهد بود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران افزود: پیشنهاد ستاد مقابله با کرونای تهران مبنی بر توقف طرح ترافیک، تصویب نشده و قابل اعمال نیست.

کد خبر: ۳۰٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha