۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
پرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات  جبران خسارت کرونا در استان مرکزی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد؛

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در استان مرکزی

اراک- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۰۳ واحد کسب و کار در استان برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از کرونا به مشاغل آسیب دیده در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد تقی آبایی هزاوه عصر پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۰۳ واحد کسب و کار با پنج هزار و ۸۰۳ نفر اشتغال از استان مرکزی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند اظهار داشت: پرونده این افراد از سوی دستگاه‌های اجرایی بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از کرونا به مشاغل آسیب دیده در این استان پرداخت شده است افزود: ۱۷۴ نفر از صاحبان مشاغلی که از کرونا آسیب اقتصادی دیده اند این تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی گفت: درخواست دریافت تسهیلات دو هزار و ۶۹۹ نفر دیگر در استان در دست بررسی و اقدام است که در کوتاه ترین زمان ممکن پس از بررسی های لازم پرداختی ها از سوی بانک صورت خواهد گرفت.

آبایی هزاوه از پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد نیز خبر داد و عنوان داشت: این تسهیلات نیز از محل منابع داخلی بانک‌های این استان به ۱۱۰ واحد آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده‌ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: ۱۴ رسته شغلی در قالب یک میلیون واحد کسب و کار توسط وزارت تعاون بر اساس مصوبه هیأت وزیران شناسایی شدند که از این یک میلیون واحد ۲۱ هزار واحد کسب و کار متعلق به استان مرکزی بوده و  دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه منظور کرد که سهم استان از این رقم ۶۵۱ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۳۰٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha