۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
سکه ۱۱ میلیون تومانی شد/ دلار ۲۴۱۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه ۱۱ میلیون تومانی شد/ دلار ۲۴۱۰۰ تومان

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش هفت دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۸۰۳ دلار رسید اما روند قیمتی انواع سکه و طلا در بازار ایران همچنان افزایشی است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای گفت: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم در بازار به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نرخ تمام سکه طرح جدیدبه ۱۱ میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته هر کدام به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۱۳۵ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز هر قطعه نیم سکه با نرخ پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با نرخ سه میلیون و ۲۳۰  هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده اند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۷۴ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته کشتی آرای؛ امروز قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار در بازار به یک میلیون و ۳۶ هزار تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار افزایش ۱۷ هزار تومانی را نشان می دهد.

براساس این گزارش؛ امروز قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمت ها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۰٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha