۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۹۰ درصد از قصابان زنجانی از کرونا متضرر شده اند/ اتش کرونا به جان صنف قصابان افتاد
رییس اتحادیه قصابان زنجان:

۹۰ درصد از قصابان زنجانی از کرونا متضرر شده اند/ اتش کرونا به جان صنف قصابان افتاد

زنجان- بیات، رییس اتحادیه قصابان زنجان گفت: حدود ۹۰ درصد از قصابان زنجانی متحمل ضرر و زیان فراوانی شده اند و مرتفع کردن این مشکل حمایت و دست یاری مسئولین را می طلبد.

بهلول بیات در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: قصابان زنجانی پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رستوران ها و تالارها به میزان ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان متضرر و خسران دیده شده اند و اینک مشکلات معیشتی به سراغ آنها آمده است.

وی از وجود تنها یک کشتارگاه در مرکز استان خبر داد و گفت: این کشتارگاه علت فروش گران تر گوشت به مردم شده است و به همین علت هر کیلو گوشت ۱۰ هزار تومان گران تر به مردم عرضه می شود. چرا که این کشتارگاه انحصاری شده است.

رییس اتحادیه قصابان زنجان با بیان اینکه کشتارگاه فوق باید روزانه ۳۰۰ راس دام سنگین و حدود یک هزار و ۵۰۰ راس دام سبک کشتار کند ادامه داد: اما متاسفانه اینک در این کشتارگاه بسیار کمتر از حد مورد انتظار در کشتار می شود و رضایتی نسبت به خدمات این کشتارگاه وجود ندارد.

بیات با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مسئول و ارگانی جهت جویا شدن از مشکلات صنف قصابان مراجعه و پیگیری نکرده است و پای درد و دل این قشر زحمتکش ننشسته است عنوان کرد: این در حالی است که سالانه تعداد پنج تا شش نفر از قصابان زنجانی ورشکسته می شوند.

وی تصریح کرد: مشکلات صنف قصابان بسیار زیاد است و این مشکلات از سال ۹۰ همراه با این قشر بوده است و با وجود اطلاع رسانی های مکرری که از سوی رسانه ها صورت گرفته هیچ مسئولی نسبت به مرتفع کردن این مشکلات اقدام نکرده است.

کد خبر: ۳۰٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha