۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
۱۷۵ سهم هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران فروخته شد
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

۱۷۵ سهم هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران فروخته شد

ساری - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از فروش ۱۷۵ سهم هلدینگ ثروت آفرینی به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال به سرمایه گذاران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی گلچوب ظهر دوشنبه در همایش هلدینگ ثروت آفرینی در استان، با بیان اینکه ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه برای شرکت هلدینگ سرمایه گذاری در استان پیش بینی می شود، افزود: تاکنون ۱۷۵ سهم به سرمایه گذران فروخته شد و ارزش هر سهم ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی با اظهار اینکه ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهام هلدینگ ثروت آفرینی در داخل و مابقی توسط یک سرمایه گذار مازندرانی در خارج از استان تامین می شود، اظهار داشت: اساسنامه شرکت هلدینگ سرمایه گذاری اماده شده و بانک پذیرنده آن نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: بانک پذیرنده شرکت ثروت آفرینی ۸۰۰ سهم را متقبل شده است، افزود: این بانک ۸۰ میلیارد تومان در هلدینگ ثروت آفرینی، سرمایه گذاری می کند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران، تشکیل هلدینگ سرمایه گذاری را ایده استاندار و یک سرمایه گذار بزرگ بومی دانست و گفت: برای سال اول این هلدینگ، فروش سهام و ثروت آفرینی پیش بینی شده است.

گلچوب، میزان آورده هلدینگ سرمایه گذاری در سال اول را دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سهم بخش کشاورزی در این هلدینگ ۱۵۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است و ۱۵۰ سهام به بخش کشاورزی تخصیص داده می شود.

کد خبر: ۳٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha