۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
توزیع داروی موثر برای بیماران کرونایی توسط «بنیاد برکت»
سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

توزیع داروی موثر برای بیماران کرونایی توسط «بنیاد برکت»

نیکی ملکی، سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ساخت وتوزیع داروی موثر برکرونا که مشابه آن دربازار سیاه با رقمهای نجومی فروخته می شود، توسط گروه دارویی برکت خبرداد.

به گزارش بازار  حجت الله نیکی ملکی اظهار کرد: یکی از داروهایی که در بیماری کرونا مورد استفاده قرار می گیرد و اثرات خوبی بر بیماران دارد ولی در شرایط تحریمی با قیمت بالا بدست بیماران می رسد و تا ۶۰ میلیون در بازار سیاه فروخته می شود، بزودی توسط بنیاد برکت راهی بازار می گردد.

وی افزود: گروه دارویی برکت از هفته آینده تولید این دارو را با قیمت بسیار کمتر از آنچه امروز فروحته می شود، عرضه می دارد که برای بیماران بسیار موثر است.

ملکی همچنین از اقدام جدید بنیاد برکت خبر داد و گفت: صبح امروز تفاهمنامه ای میان بنیاد برکت و معاونت آبفای وزارت نیرو امضا شد که بر اساس این طرح، تامین آب شرب ۱۰۰۰ روستا را دنبال می شود و اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح ۵۰۰ روستا در دست بهره برداری و ۵۰۰ روستا به بهره برداری رسیده است.

ملکی یادآور شد: کل طرح آبرسانی به ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان را دنبال می کند و به استان های بوشهر، هرمزگان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و... آبرسانی خواهد شد.

سخنگوی ستاد فرمان اجرایی حضرن امام(ره) همچنین از مرحله دوم توزیع بسته های پروتئینی را خبر داد و گفت: در این رزمایش از ظرفیت های مردمی استفاده می شود.

ملکی گفت: یکی از سیاست های مکمل استفاده از ظرفیت های مردمی است. ستاد ارتباط خوبی با خیریه ها دارد و این گروه ها کاملا به سناد کمک کرده و تمام مراحل توزیع در خدمت این گروه های جهادی است.

کد خبر: ۳۰٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha