۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۷۵ درصد مصوبات رونق تولید استان سمنان اجرایی شده است/ حمایت از صنایع مشکل‌دار
سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان:

۷۵ درصد مصوبات رونق تولید استان سمنان اجرایی شده است/ حمایت از صنایع مشکل‌دار

سمنان- سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه نشست‌های کارگروه رونق تولید با همراهی خوب اعضا و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به صورت مستمر برگزار می‌شود، گفت: ۷۵ درصد مصوبات رونق تولید اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر چهارشنبه در نشست تقدیر از صنعت گران سمنان همزمان با روز ملی صنعت به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۷۵ درصد مصوبات رونق تولید اجرایی شده است، بیان کرد: این مصوبات در زمینه های مختلفی مانند تسهیلات، مالیات، گاز، آب وبرق ، تامین اجتماعی و ... بوده است.

وی از تعامل خوب درون استانی با صنعتگران و تولید کنندگان خبر داد و افزود: حمایت از صنایع مشکل دار از جمله اقداماتی است که در سطح استان به خوبی شاهد آن هستیم.

سرپرست صمت استان سمنان رصد و تلاش برای برطرف کردن مشکلات صنعتگران که عمده آن‌ها در زمینه مشکلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و زیربنایی واحدهای تولیدی و صنعتی هستند یکی از رسالت های صمت و همچنین کارگروه رونق تولید است، گفت: تعامل خوبی برای رصد و کاهش مشکلات در سطح استان وجود دارد که این تعامل تا کنون به بازگشت به چرخه تولید بسیاری از واحدهای نیمه تعطیل یا تعطیل انجامیده است.

تشنه دل پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان را یکی از اقدامات مهم در راستای حمایت از تولید دانست و تصریح کرد: تسهیلات رونق تولید و بهین یاب و همچنن تبصره ۱۸ اشتغال و تولید در استان بدون محدودیت در حال پرداخت است.

وی درباره مراسم تقدیر از صنعتگران نیز، گفت: ۱۹ واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان تجلیل شدند.

کد خبر: ۳۰٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha