۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
۳۰۰ کیلومتر عملیات راهداری در جاده‌های برفی استان سمنان انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

۳۰۰ کیلومتر عملیات راهداری در جاده‌های برفی استان سمنان انجام شد

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به روزهای برفی استان به خصوص راه‌های مرتفع، از انجام ۳۰۰ کیلومتر عملیات راهداری در جاده های برفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی در نشست ظهر دوشنبه با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، با بیان اینکه انجام ۳۰۰ کیلومتر عملیات راهداری در جاده های برفی استان سمنان صورت گرفته است، بیان کرد: شهمیرزاد- چاشم- خطیر کوه، ایوانکی – آبسرد و مهدی‌شهر- شهمیرزاد از جمله راه هایی بودند که عملیات برف روبی، نمک پاشی و .. در آن ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی برای راه های سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان (گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولاد محله – پشت کوه نیز انجام شده است، ابراز کرد: انجام عملیات نظیر برف‌روبی و نمک‌پاشی و شن‌پاشی با امادگی کامل انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با تلاش راهداری و حضور دستگاه‌های امدادی و خدماتی خوشبختانه هم‌اکنون همه راه‌های مواصلاتی استان سمنان باز هستند.

منصور کیایی بیان کرد: برای جلوگیری از مشکلات و بروز مخاطرات، رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۳٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha