۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
 ۱۲ پرونده احتکار به ارزش ۶.۵ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۱۲ پرونده احتکار به ارزش ۶.۵ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، از تشکیل ۱۲ پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد پرونده بیش از ۶.۵ میلیارد ریال بوده است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار، از تشکیل ۱۲ پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد پرونده احتکار در استان بیش از ۶.۵ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: به پرونده این تعداد در تعزیرات حکومتی در اسرع وقت رسیدگی شده است و کالاها با قیمت نرخ مصوب دولتی به مردم عرضه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، گفت: این تعداد پرونده احتکار تشکیل شده در بخش های گوشت دام و اقلام اساسی حبوبات و غیره بوده است.

ممیزی تاکید کرد: بازرسی‌های سرزده از انبارهای نگهداری کالا در استان  زنجان تداوم دارد و با محتکرین به جد برخورد می‌شود و اموال احتکار شده، با نرخ دولتی به مرم عرضه می‌شود.

وی گفت: پیشگیری از احتکار و نقش آن در اقتصاد بسیار موثر است چرا که احتکار اقتصاد را دچار آسیب می کند، بنابراین باید راه احتکار بسته شود و در سال جهش تولید باید با این معضل به جد برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، تصریح کرد: متاسفانه طی سال گذشته پرونده های احتکار تشکیل شده زیاد بود و بیشترین اقلام احتکار شده هم لوازم بهداشتی بوده است.

کد خبر: ۲۹٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha