۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
۳۰۰۰ کادر درمانی در کشور استخدام می شوند
معاون رئیس جمهور:

۳۰۰۰ کادر درمانی در کشور استخدام می شوند

شهرکرد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سه هزار کادر درمانی در کشور در سال جاری استخدام می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت عصر سه شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان بروجن اظهار کرد: سه هزار کادر درمانی در کشور در سالجاری استخدام می شوند.

معاون رئیس جمهور گفت: این تعدادکادر درمانی در بخش های مختلف درمانی جذب مراکز درمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات درمانی به دانشگاه های علوم پزشکی تزریق می شود، بیان کرد: اعتبارات برای افزایش خدمات درمانی به بیماران در سطح دانشگاه های علوم پزشکی توزیع می شود.

وی گفت: حداقل شش هزار میلیارد تومان اعتبار در بین دانشگاه علوم پزشکی کشور توزیع می شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با تقدیر از کادر درمانی داشگاه علوم پزشکی بروجن در راستای مقابله با کرونا، بیان کرد: کادر درمانی بیمارستان ها از ایثارگر ترین افراد جامعه هستند.

به گزارش بازار، در این مراسم همچنین پروژه احداث جاده دسترسی و پل روز گذر بیمارستان بروجن با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور کلنگ زنی شد.

بیمارستان بروجن از مهمترین پروژه های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری است که پیش از این تکمیل شده بود و به بهره برداری رسیده بود و اینک به صورت رسمی با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

کد خبر: ۲۹٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha