۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۶۳ پروانه بهره‌برداری با ۴۰ میلیارد سرمایه گذاری در مرکزی صادر شد
طی سه ماه نخست سال جاری؛

۶۳ پروانه بهره‌برداری با ۴۰ میلیارد سرمایه گذاری در مرکزی صادر شد

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: طی سه ماه نخست سال جاری ۶۳ مورد پروانه بهره‌برداری با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی که در این سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه تحریم ها بر میزان تولیدات استان بی اثر بوده است اظهار داشت: در بخش تولیدات با وجود تحریم های ظالمانه با چالش جدی روبرو نبوده ایم.

فرخی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال گذشته ۱۶۴ جواز تاسیس در استان صادر شد، گفت: در سه ماهه نخست امسال میزان صدور جواز به ۲۹۵ فقره رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه سند جهش تولید در استان مرکزی تدوین شده است، گفت: وظایف تمامی نهادهای اجرایی طبق سند ابلاغ شده و در نشست‌های مختلف گزارش عملکرد دستگاهها تشریح خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص میزان صدور پروانه های بهره برداری شده در استان مرکزی بیان داشت: طی سه ماه نخست سال جاری ۶۳ مورد پروانه بهره‌برداری با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته رشد داشته چرا که در سه ماهه نخست سال گذشته ۶۰ مورد پروانه بهره‌برداری با ۱۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در استان مرکزی صادر شده بود.

کد خبر: ۲۹٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha