۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ
مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو خبر داد

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ

زنجان- مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: تفاهم نامه همکاری فیمابین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ در زمینه توسعه دانش فنی و ساخت مشترک امضاء شد. 

بهزاد ظهیری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری فیمابین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ در زمینه توسعه دانش فنی و ساخت مشترک امضاء شد. 

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه در خصوص همکاری های فی مابین حول محور های «ارتقای دانش فنی»، «محصولات جدید» و «تولید محصول مشترک» با توجه به مشابهت های فنی و تکنیکی دو شرکت توسط مدیران عامل این دو شرکت امضا شد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: به دلیل وارداتی بودن این محصولات سالیانه میلیون ها یورو ارز از کشور خارج می شود که به واسطه همین همکاری مشترک، قطعات مورد نظر بر اساس این تفاهم نامه در داخل کشور تولید می شود.

ظهیری گفت: با تحقق این امر مهم از خروج این منابع ارزی جلوگیری شده و موجب کاهش قابل توجه قیمت تمام شده ترانسفورماتور می شود. 

مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ  گفت: ایجاد اشتغال و خودباوری و نیز قطع وابستگی کشور به واردات این محصولات و ایجاد و استفاده از ظرفیت‌های فنی تخصصی داخلی از دیگر مزایای این همکاری مشترک است. 

کد خبر: ۲۹٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha