۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش برای صنایع استان سمنان
در قالب تسهیلات بانکی صورت می‌پذیرد؛

تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش برای صنایع استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه رفع مشکلات موجود در مسیر تولید رویکرد اصلی دولت برای ایجاد رونق اقتصادی است، گفت: نقدینگی و سرمایه در گردش در قالب تسهیلات بانکی برای صنایع استان تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی فعلی باید نسبت به حمایت از واحدهای تولیدکننده داخلی اهتمام بیشتری بورزیم، اظهار داشت: نقدینگی و سرمایه در گردش در قالب تسهیلات بانکی برای صنایع استان تأمین می‌شود.

وی رفع مشکلات موجود در مسیر تولید را رویکرد اصلی دولت برای ایجاد رونق اقتصادی دانست و افزود: توجه، بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان اعم از صنایع کوچک و بزرگ، به‌صورت مستمر در دستور کار این ستاد قرار دارد.

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات مالی برخی واحدهای تولیدی یادآور شد: تأمین نقدینگی و بدهی‌های بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی است که در این ستاد به‌صورت استانی و کشوری همواره در حال بررسی هستند.

آشناگر با تأکید بر اینکه مدیرعامل بانک ملی کشور برای رفع این مشکلات مساعدت کند، خاطرنشان کرد: تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید از دیگر دغدغه‌هایی است که باید با همکاری و تعامل ویژه از سوی بانک‌ها رفع شود.

کد خبر: ۲۹٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha