۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
اونس ۸ دلار ارزانتر شد/دلار ۲۳۲۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

اونس ۸ دلار ارزانتر شد/دلار ۲۳۲۰۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش ۸ دلاری قیمت اونس در بازارهای جهانی خبر داد و گفت: امروز قیمت اونس به ۱۸۰۲ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد کشتی آرای اظهار کرد: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شده اما تمام طرح طرح جدید کاهش ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خرید و فروش می شود و قیمت هر قطعه ربع سکه نیز به سه میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسیده است.

این فعال صنفی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید سکه های ربع و نیم قیمت  این نوع سکه ها افزایش بیشتری را تجربه کرده است.

به گفته کشتی آرای؛ قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۲۷۰ هزار تومان است و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با نرخ ۹۸۵ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۸ هزار تومان و ۴۳۰۰ تومان ارزانتر شده است که دلیل آن کاهش ۸ دلاری نرخ اونس در بازار جهانی است.

 امروز هر دلار  در بازار آزاد با نرخ ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این گفتگو است و با توجه به نوسانات شدید در بازار طلا، سکه و ارز امکان تجربه نوسانات قیمتی در ساعتهای مختلف روز وجود دارد.

کد خبر: ۲۹٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha