۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
میزان سهام و سرمایه گذاری مرکز بین المللی تجارت برنج ۲۰ برابر شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

میزان سهام و سرمایه گذاری مرکز بین المللی تجارت برنج ۲۰ برابر شده است

آمل - مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران گفت: سهام و سرمایه این مرکز بین المللی پس از گذشت ۱۲ سال پس از تاسیس، ۲۰ برابر شده است.

سید اسماعیل یزدان پناه در حاشیه تشکیل شرکت هلدینگ سرمایه گذاری مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شروع کار این مرکز بین المللی تجارت برنج از سال ۸۶ گفت: این مرکز در بدو امر حدود ۴۲۰ سهامدار داشت و بدون آنکه ریالی وام و تسهیلات بگیرد، ازآورده سهامداران نسبت به تاسیس پایانه صادرات اقدام کرده است.

وی با اظهار اینکه پایانه صادرات برنج ایران قطبی در کشور و خاورمیانه به شمار می رود، تصریح کرد: امروز سرمایه و سهام سهامداران ۲۰ برابر شده است.

یزدان پناه، تشکیل هلدینگ های ثروت آفرینی را فرصتی برای کسب درآمد و توسعه سرمایه گذاری در استان برشمرد و گفت: این هلدینگ ها در توسعه اشتغال، توسعه پتانسیل های موجود به عنوان مگاشرکت نقش بسزایی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه برای هلدینگ سرمایه گذاری ارزش هر سهام ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شد،گفت: طبق پیش بینی آورده این هلدینگ در فاز اول ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: معادل سرمایه اولیه، بانک صنعت و معدن نیز کمک خواهد کرد و دفتری نیز برای هلدینگ سرمایه گذاری در مرکز استان راه اندازی شده است.

یزدان پناه عنوان کرد: سرمایه گذاری در هلدینگ ثروت آفرینی می توانند سبب رونق تولید و اشتغال شود و یک سرمایه گذاری سودآور خواهد بود.

کد خبر: ۲٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha