۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
۵۰۰واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

۵۰۰واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۵۰۹ واحد تولیدی صنعتی، معدنی و کشاورزی استان توانستند تسهیلات تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال و همچنین رونق تولید را از بانک‌های عامل دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر سه شنبه در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۵۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شد، ابراز کرد: پرداخت این تسهیلات از سوی ستاد رونق تولید و رفع موانع تولید با معرفی به بانک ها صورت م یگیرد.

وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی مجموعا بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام دریافت کرده اند، تاکید کرد: سهم تسهیلات رونق تولید از این بین یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان است که به ۳۲۰ واحد تولیدی پرداخت شده است.

سرپرست صمت استان سمنان گفت: ۱۸۹ واحد تولیدی دیگر نیز ۳۶۰ میلیارد تومان وام بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال را دریافت کردند.

تشنه دل با بیان اینکه در مجموع از سال گذشته تا کنون ۸۰۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید و برنامه اشتغال به بانک ارجاع شده اند، تاکید کرد: سه هزار میلیارد تومان مجموع وام های این واحد ۸۰۰ واحد تولیدی در سطح استان محسوب می شود. که پرونده ۳۴۹ واحد تولیدی در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار بازار، پیش از این نشست اعضای ستاد کارگروه رونق تولید استان سمنان از دو کارخانه فروسیلیس و فسفات سمنان بازدید کردند.

کد خبر: ۲۹٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha