۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
حجم مصرف اینترنت  روزانه در کردستان به ۱۲۰ ترابایت رسید
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

حجم مصرف اینترنت روزانه در کردستان به ۱۲۰ ترابایت رسید

کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اینترنت به عنوان یکی از کاربردی‌ترین تکنولوژی‌های جدید ارتباطی، مورد استقبال جامعه قرار گرفته است، گفت: حجم مصرف اینترنت روزانه در استان طی سه ماهه امسال به ۱۲۰ ترابایت رسید.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: با فراهم ساختن شرایط لازم توسط مخابرات منطقه، مشتریان مخابراتی برای انجام امورات و رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود به راحتی از این بستر بهره می گیرند.

وی ضمن تشریح برنامه ها و پروژه های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساخت های ADSL در استان اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمارهای موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از ADSL مخابرات است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه طی هفته، تا نیمه اول تیر ماه سال جاری ۱۰۰.۳ ترابایت بوده است، افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۶.۸ ترابایت بوده و رشد ۱۱۴ درصدی (بیش از دو برابر رشد) داشته است.

حکمت با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، گفت: برای تحقق این مهم در سه ماهه اول سال جاری، اجرای پروژه iprrliz، نصب و راه اندازی۱۰ دستگاه سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS  انجام شده است.

وی اظهار داشت: میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در سه ماهه اول سال جاری به دلیل استفاده دانش آموزان از اینترنت برای بهره گیری ازآموزش های آنلاین و مجازی به ۱۲۰ ترابایت رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: درحال حاضر تعداد ۱۰۸ هزار و ۹۲۷ مشترک ADSL، دو هزار و ۶۵۵ مشترک FTTH و ۶۲۱ مشترک VDSL از بستر دیتای مخابرات استفاده می کنند.

حکمت در پایان همدلی و یاری همکاران در راستای اجرای پروژه های زیرساختی برای توسعه، ارتقاء و بهبود کیفیت شبکه در استان را ستودنی دانست و خواستار تداوم این همراهی و همفکری شد.

کد خبر: ۲۹٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha