۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
صدور مجوز افزایش سرمایه نماد کویر

صدور مجوز افزایش سرمایه نماد کویر

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد کویر مجوز افزایش ۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال سرمایه را دریافت کرد.

به گزارش بازار، مجوز افزایش سرمایه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد کویر توسط سازمان بورس صادر شد.

در این گزارشی که در سامانه جامع اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

جزئیات این اطلاعیه:


سرمایه فعلی: : ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:: ۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم::  ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه: : ۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال


منبع تأمین افزایش سرمایه:   ۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی
موضوع افزایش سرمایه: تأمین بخشی از منابع جهت احداث و بهره برداری خط تولید شمش و بیلت

 شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.


  به گزارش بازار، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در زمینه  تولید انواع شمش فولادی، میلگرد ساده وآجدار، انواع تیرآهن فعالیت می‌کند. این نماد با حجم شناوری ۱۶ درصد، میانگین حجم ماه ۱۴ میلیون واحد و نسبت قیمت به درآمد ۴۱ در تابلوی بورس ثبت شده است که با این اطلاعات می‌توان گفت این شرکت دارای نقدشنوندگی قابل قبولی است. این نماد در طول چند روز اخیر روند نزولی داشته که به نظر می‌رسد با دریافت مجوز افزایش سرمایه رشد قابل قبولی داشته باشد.

کد خبر: ۲۹٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha