۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
اصلاح ساختار بودجه با هدف تحول اقتصادی در دستور کار مجلس
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

اصلاح ساختار بودجه با هدف تحول اقتصادی در دستور کار مجلس

میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس مجلس بر موضوع اصلاح ساختار کلی بودجه برای ایجاد تحول اقتصادی به نفع مردم بسیار تاکید کرد و ما هم با توجه به تخصصی بودن این مهم، آن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم اصلاح ساختار کلی بودجه برای ایجاد تحول اقتصادی به نفع مردم گفت: دکتر قالیباف رئیس مجلس در جلسه نمایندگان با مقام معظم رهبری بر این موضوع اشاره کرد و ما هم با توجه به تخصصی بودن این مهم، اصلاح ساختار بودجه را در دستور کار کمیسیون بودجه قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه موضوع اصلاح ساختار بودجه به نحوی که موجب تحول اقتصادی شود، یک تغییر شکلی است، افزود: همه اقدامات ما در راستای تحول اقتصادی به نفع مردم در بطن اصلاح ساختار بودجه قرار ندارد بلکه این موضوع تسهیل کننده امور است.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری ضمن اشاره به مشکلات کنونی کشور بر روی استفاده بهینه از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و بنیه کشور تاکید کرده و فرمودند، ایران توانایی لازم برای عبور از مشکلات را دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: نباید راه حل تمام مشکلات کشور را تنها اصلاح ساختار بودجه بدانیم، تحول اقتصادی باید در برنامه‌های دیگر مانند بحث مسکن و تولید هم نمود پیدا کند همانگونه که رهبری انقلاب در این جلسه بر روی حل مشکلات حوزه‌هایی مانند مسکن، کنترل و مهار تورم، مدیریت فضای مجازی، فرهنگ، حفظ ارزش پول ملی و رونق تولید تاکید فرمودند.

کد خبر: ۲۹٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha