۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
۲۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام می شود
رئیس صمت زنجان:

۲۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام می شود

زنجان- رئیس صمت زنجان گفت: با توجه به برنامه عملیاتی زمانبندی شده در بازرسی های پیش بینی شده برای واحدهای صنفی و خدماتی در استان زنجان، مقرر شده ۱۲ هزار و ۶۴۰ مورد بازرسی در مدت سه ماهه و ۲۵ هزار و ۴۴۰ مورد بازرسی طی شش ماهه سال صورت گیرد.

به گزارش  بازار به نقل از صنعت  معدن زنجان، ناصر فغفوری گفت: با توجه به برنامه عملیاتی زمانبندی شده در بازرسی های پیش بینی شده برای واحدهای صنفی و خدماتی در سطح استان، مقرر شده ۱۲ هزار و ۶۴۰ مورد بازرسی در مدت سه ماهه و ۲۵ هزار و ۴۴۰ مورد بازرسی طی شش ماهه سال صورت گیرد.

وی اظهار کرد:  این بازرسی ها در قالب ۲۲ تیم بازرسی در تمامی شهرستان های زنجان صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان در خصوص تعداد بازرسان ، گفت: هم اکنون ۳۶ بازرس در سطح استان وظیفه بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را بر عهده دارند.

فغفوری با اشاره به تیم های تخصصی بازرسی عنوان کرد: هم اکنون تیم های تخصصی بازرسی در قالب سه تیم وظیفه بازرسی از نانوایی ها ، مبارزه با قاچاق کالا و دریافت شکایات در ستاد خبری را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: همچنین چهار تیم با تقسیم بندی منطقه ای برای بازرسی های نوبه ای دو نفره در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت زنجان، ابراز داشت: ۹ تیم در بخش نظارت در حال رصد حوزه های مصالح ساختمانی و محصولات فولادی، لوازم خانگی، آرد و نان، خودرو و خدمات عمومی، لاستیک سبک و سنگین، پتروشیمی و خدمات دولتی، نهاده های دامی و کشاورزی و نیز مشتقات نفتی و مواد غذایی هستند.

کد خبر: ۲۹٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha