۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
مطالبات کلزاکاران خراسان شمالی پرداخت‌نشده است
مدیرکل غله خراسان شمالی:

مطالبات کلزاکاران خراسان شمالی پرداخت‌نشده است

بجنورد- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: کلزاکاران استان بیش از سه هزار تن دانه روغنی کلزاکاران تحویل سیلوهای استان داده‌اند، اما تاکنون وجه نقدی به آنان پرداخت‌نشده است.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی، سید جلال موسوی با بیان اینکه وجه محصول دانه روغنی کلزا به‌ صورت کشوری است اظهار داشت: وجه نقد کلزاکارانی که تا ۱۹ خرداد محصول خود را به سیلوها تحویل داده‌اند پرداخت‌شده است اما در این استان برداشت محصول از این زمان دیرتر آغاز شد، در نوبت دوم پرداختی کلزاکاران استان وجه نقد خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: کشاورزان در خصوص دریافت وجه گندم و کلزای تحویلی خود هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: در سال جاری چهار هزار و ۴۶ هکتار کشتزار خراسان شمالی زیر کشت کلزا رفته که پس از سرمای دیررس بهاره، سه هزار و ۷۴۵ هکتار آن به بار نشسته و پیش‌بینی می‌شود از این سطح شش هزار تن دانه روغنی کلزا برداشت شود.

موسوی ادامه داد: انتظار می‌رود کلزاکاران استان پنج هزار و ۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا را به‌صورت تضمینی به شرکت غله بفروشند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی در زمینه تولید دانه روغنی کلزا رتبه نهم را در بین استان‌ها دارد گفت: سال گذشته کلزاکاران خراسان شمالی سه هزار و ۶۸ تن دانه روغنی کلزا به ارزش ۱۰۴ میلیارد ریال به شرکت غله استان فروخته بودند.

کد خبر: ۲۹٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha