۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کارگاه تولید ماسک ۳ لایه در استان ایلام راه اندازی می شود
سرپرست سازمان صمت استان ایلام:

کارگاه تولید ماسک ۳ لایه در استان ایلام راه اندازی می شود

ایلام- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: به زودی کارگاه تولید ماسک سه لایه در استان ایلام راه اندازی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، رضا محمدرحیمی اظهار کرد: کارگاه تولید ماسک سه لایه درحال راه اندازی و نصب است و با راه اندازی آن روزانه ۶۰ هزار تولید خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای تولید  این نوع ماسک مشکلی نداریم و الان دنبال تهیه مواد اولیه هستیم و با قیمت حدود ۱۰ هزار ریال به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

محمدرحیمی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار ماسک تولید استان در سطح داروخانه ها و ادارات توزیع شده و بیش از  ۵۵۰ هزار ماسک پزشکی نیز  تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان کرد: با استقرار و نصب دستگاه های تولید ماسک صنعتی در استان و تامین مواد اولیه شرایط مناسبی از نظر ماسک در استان خواهیم داشت.

وی از فعالیت ۳۴ واحد تولید ماسک در ایلام خبر داد و تصریح کرد: این تعداد واحد تولیدی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ماسک مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی استان را تولید و به بازار مصرف عرضه کرده اند.

کد خبر: ۲۹٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha