۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
شرکت‌های تعاونی مسکن دولتی یزد تذکر جدی گرفتند
با ورود استانداری یزد؛

شرکت‌های تعاونی مسکن دولتی یزد تذکر جدی گرفتند

یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از بررسی عملکرد و هشدار به تخلفات شرکت‌های تعاونی مسکن ادارات، نهادها، سازمان و شرکت‌های دولتی یا وابسته به دولت خبر داد.

به گزارش بازار، محسن صادقیان صبح دوشنبه در جمع اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی‌های مسکن یزد در محل استانداری، ضمن تذکر جدّی به شرکت تعاونی مسکن دولتی در خصوص موضوع تخلفات ساخت و ساز در استان از موضوع خرید زمین‌ها با کاربری غیرمسکونی در خارج از محدوده شهر توسط برخی شرکت‌های تعاونی مسکن ادارات، نهادها، سازمان و شرکت‌های دولتی یا وابسته به دولت و تفکیک آن برای فروش به اعضای خود، پرده برداشت و با توجه به ممنوعیت این کار از سوی تعاونی‌ها، بیان کرد: این کار تخلف بوده و با آن طبق قانون برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خطاب به مدیران عامل و اعضای ‌هیئت ‌مدیره این شرکت‌ها تأکید کرد: با چنین مواردی برخورد و از اجرای کار آن‌ها جلوگیری شود.

صادقیان تصریح کرد: در صورت عدم تمکین و ادامۀ روند سابق اعم از تفکیک‌های غیرمجاز و خرید و فروش در خارج از محدوده شهرها و روستاها، مجوز و گواهی صلاحیت این شرکت‌ها باطل خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت‌های تعاونی‌های مسکن در استان رصد و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش بازار، به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی به روستائیان و آگاه‌سازی آنان نسبت به چنین مواردی ضروری و لازم است با همکاری دستگاه‌های مرتبط، برای فسخ قراردادها پیگیری شود.

کد خبر: ۲۹٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha