۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
کاهش مصرف ۲۶ درصدی بنزین در اصفهان طی بهار ۹۹
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

کاهش مصرف ۲۶ درصدی بنزین در اصفهان طی بهار ۹۹

اصفهان - علیپور مدیر روابط عمومی شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از کاهش ۲۶ درصدی مصرف بنزین در اصفهان در بهار سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

بهمن علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مصرف بنزین در سومین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۶.۱۶ درصدی را نشان می‌دهد، اظهار داشت: با احتساب این کاهش آمار مصرف بنزین در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به بهار ۹۸، ۲۶.۲۱ درصد کاهش یافته که عمدتا به دلیل شیوع کرونا در کشور بوده است.

وی افزود: همچنین از کل مقادیر بنزین مصرف شده در استان اصفهان و در بازه زمانی مذکور، بیش از ۹۷ درصد بنزین یورو ۴ عرضه شده است که آمار قابل توجهی است.

افزایش مصرف ۵.۵ درصدی «نفت‌گاز» در اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان درباره مصرف نفت گاز در  استان اصفهان نیز بیان داشت: مصرف این سوخت در بازه زمانی ذکر شده ۵.۵ درصد افزایش یافته است؛ همچنین حدود ۲۰ درصد از کل مقادیر نفت‌گاز عرضه شده در استان را نفت‌گاز یورو ۴ تشکیل داده است.

علیپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت فعال در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد، ۱۶۲ جایگاه، خدمات سوخت CNG به متقاضیان ارائه می‌دهند.

کد خبر: ۲۹٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha