۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
شهرآفتاب در انتظار روزهای روشن
پس از ۱۵ سال توقف، فعالیت پروژه آغاز شد

شهرآفتاب در انتظار روزهای روشن

کیش - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در خصوص پروژه های عمرانی، صورت وضعیت پیمانکاران پرداخت شده و هیچ مشکلی مالی نداریم و امسال به سمت فعال کردن حوزه های دیگر هم حرکت خواهیم کرد.

به گزارش بازار از جزیره کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه دهکده ساحلی جزیره کیش، با بیان اینکه راهبرد استراتژی سازمان منطقه آزاد کیش سه ساله و بر اساس مطالعه اسناد بالادستی، شیوه نامه ها و آیین نامه ها و همچنین منشور عملیاتی تدوین شده است؛ گفت: استراتژی راهبردی سازمان بر طرف کردن مشکلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام جزیره کیش است که این مهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به پروژه های بلاتکلیف و متوقف شده، از جمله پروژه شهر آفتاب اشاره کرد؛ و اظهار داشت: پروژه شهر آفتاب یکی از پروژه هایی بود که بیش از پانزده سال بلاتکیف و متوقف شده بود و روز گذشته با تجهیز کارگاه، این پروژه فعالیت خود را از نو آغاز کرده است.

مظفری افزود: با توجه به اینکه راه اندازی مجدد پروژه های نیمه تمام کار آسانی نبود، امروز شاهد هستیم که بعضی از این پروژه ها در بازه زمانی کوتاه؛ هشت ماه، از طبقه هفتم به طبقه بیست و یکم پیشرفت کار داشتند.

غلامحسین مظفری در ادامه سخنان خود به پروژه های حوزه خدمات شهری در زمینه های زیر ساخت پسماند و تصفیه خانه فاضلاب جزیره کیش اشاره داشت؛ و خاطر نشان کرد: فعالیت های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در یک دوره سی ساله و بلند مدت پیش بینی شده است و کارها را با سرعت و کیفیت خوب  انجام می دهیم.

وی افزود: در خصوص پروژه های عمرانی، صورت وضعیت پیمانکاران پرداخت شده و هیچ مشکلی مالی نداریم و امسال به سمت فعال کردن حوزه های دیگر هم حرکت خواهیم کرد.

غلامحسین مظفری با بیان اینکه پروژه دهکده ساحلی جزو پروژه هایی بود که فراز و فرود های زیادی را داشت؛ گفت: این پروژه نیز می توانست به سرنوشت دیگر پروژه های متوقف شده دچار شود اما امروز با سرعت و با کیفیت خوب به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه از همه ظرفیت های قانونی خود استفاده می کنیم و فرمول هایی را طراحی کرده ایم که در کنار این پروژه ها باشیم؛ خاطر نشان کرد: مطالبات سازمان مانع از فعالیت و ادامه مسیر پروژه ها نخواهد شد، حتی در خیلی از پروژه ها از جمله پروژه بانک آینده و شهر آفتاب، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش جایگزین بانک شده و نسبت به راه اندازی مجدد این پروژه ها اقدام کرده است.  

 احمدپور مدیر عامل پروژه دهکده ساحلی خلیج فارس در حاشیه این بازدید گفت ، در ایام الله دهه فجر در زون ۲ پروژه دهکده ساحلی خلیج فارس ۳برج ۱۵ طبقه تحویل خریداران خواهد شد و یک مجموعه خدماتی رفاهی به متراژ ۲ هزار متر مربع  با ده ها غرفه خدماتی رفاهی به بهره برداری خواهد رسید. 

کد خبر: ۲٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha