۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
آزادسازی ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج
مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد

آزادسازی ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج

کرج- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد که شامل ۹۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرج، اسماعیل صارمی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج گفت: این برخوردها برای هشدار به زمین خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

صارمی با بیان این که اراضی کشاورزی بستر تولید هستند، افزود: امنیت غذایی مردم از این بستر تأمین می‌شود پس با جدیت برای جلوگیری از این گونه تخلفات پیگیر هستیم.

صارمی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت، گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت، شاهین دشت و خیابان جم این شهر، بالغ بر ۹۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، فونداسیون و محوطه سازی تخریب و حدود ۱۰۰هکتار از اراضی کشاورزی نیز آزادسازی شد.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: این امر مستلزم آگاهی شهروندان از ضرورت تولید غذا و نقش مهم حفظ کاربری اراضی در این راه است و از شهروندان درخواست می کنیم از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی در حفظ و حراست از باغات و زمین‌های کشاورزی مسئولان را همراهی کنند.

کد خبر: ۲۹٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha