۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
صدور و تمدید ۴۷ درصد کارت‌های بازرگانی کشور
در استان تهران انجام شد؛

صدور و تمدید ۴۷ درصد کارت‌های بازرگانی کشور

شیرقاضی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت تهران از صدور و تمدید ۴۷ درصد از کارت‌های بازرگانی کشور در استان تهران در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، مجتبی شیر قاضی گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۸۰ کارت بازرگانی صادر و ۲۲۲۳ تمدید صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۱ مورد ابطال و ۵ مورد تعلیق کارت در این سازمان انجام شده و تعداد کارت بازرگانی معتبر در پایان سال ۹۸ در استان بیش از ۱۷ هزار کارت بوده است.

شیر قاضی همچنین گفت: میانگین نسبت بازگشت ارز حاصل از صادرات در استان تهران با توجه به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران در بازه زمانی سه ماهه، ۴۰ درصد است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت تجارت سازمان درخصوص میزان ثبت سفارشات استان گفت: از ابتدای واگذاری ثبت سفارش به استان ها، در تهران ۱۲۱ هزار و ۹۷۱ پرونده ارسال و از این تعداد ۹۱ هزار و ۸۶۶ پرونده تایید شد ضمن اینکه ۷۵ درصد از پرونده‌های تایید شده، ثبت نهایی و بقیه رد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سعی شده درخواست‌ها به صورت غیر حضوری و کاملا الکترونیکی انجام و مراتب از طریق سیستم به اطلاع متقاضیان رسانده شود.

کد خبر: ۲۹٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha