۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
امضای تفاهمنامه طرح‌ آبرسانی میان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و وزارت‌ نیرو
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

امضای تفاهمنامه طرح‌ آبرسانی میان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و وزارت‌ نیرو

نیکی ملکی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از امضای تفاهمنامه «طرح آبرسانی» میان ستاد و وزارت‌ نیرو در هفته‌جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حجت الله نیکی ملکی ابتدا به پروژه های انجام شده از جمله ایجاد دامداری ۳هزار رأسی در شهر زرندیه اشاره کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از فاز نخست این مجموعه دامداری در استان مرکزی از ایجاد اشتغال بالا در این پروژه سخن گفت و افزود: در این مجموعه تولید علوفه هیدروپونیک (۱) اتفاق می افتد و یک تن علوفه در روز با بهره برداری دو فاز دیگر، به سالانه هزار تن می رسد.

نیکی ملکی توسعه و ازدیاد نژاد ممتاز دامی را از دیگر دستاوردهای ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) دانست و گفت: در راستای مرحله دوم پویش همدلی و احسان ستاد، ۴ میلیون بسته پروتئینی در کشور در حال توزیع است که هفته گذشته، هرمزگان هم به این پویش اضافه شد و استان گلستان و مرکزی نیز به این پویش پیوستند.

وی از امضای تفاهمنامه با وزارت نیرو به منظور اجرای ۵۰۰ طرح آبرسانی در هفته جاری خبر داد و گفت: این طرح ها متعلق به مباحث عمرانی است که موضوع آن اشتغال است که در مجموعه زرندیه ۶۰۰ شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

کد خبر: ۲۹٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha