۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
اشتغالزایی برای ۴۰ نفر در مراکز مستقر در پارک رشد گچساران ایجاد شد
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد:

اشتغالزایی برای ۴۰ نفر در مراکز مستقر در پارک رشد گچساران ایجاد شد

یاسوج- رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز رشد مستقر در پارک رشد گچساران برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، شمس الدین هاشمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل پارک علم و فناوری استان افزود: شرکتهای مستقر در این پارک، چهار میلیارد ریال فروش داشته اند.

وی همچنین با بیان اینکه مالکیت مجتمع آفتابگردان در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار می گیرد، تصریح کرد: بخشهایی از ساختمان که قابلیت استفاده فرهنگی دارد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار می شود.

هاشمی افزود: بر اساس توافقات، اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز ساختمان آفتابگردان توسط معاونت علم و فناوری رئیس جمهور تامین خواهد شد.

وی  همچنین با اشاره به فعالیتهای پارک در زمینه کرونا، اظهار داشت: تولید مایع ضد عفونی کننده در حجم انبوه توسط یکی از شرکت های مرکز رشد انجام و کابین ضد عفونی کننده نیز در این راستا طراحی و تولید شد.

هاشمی تصریح کرد: همچنین شرکت طبیعت زنده نیز خط تولید خود در زمینه تولید ژل ضدعفونی کننده را راه اندازی و نیاز بازار استان و برخی استانهای دیگر را نیز تامین کرد.

وی افزود: در ین راستا ساخت دستگاه تولید ماسک، دماسنج غیر تماسی، دماسنج دیواری و محلول پاشی بیمارستان های استان انجام شد.

کد خبر: ۲۹٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha