۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۱۸۲ فقره پرونده قاچاق کالا در زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۱۸۲ فقره پرونده قاچاق کالا در زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان به تعداد پرونده های وارده طی سه ماهه سال جاری در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۱۸۲ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد دارد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به تعداد پرونده های وارده در سه ماهه سال جاری به تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۱۸۲ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: بیشترین کالای  قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک، سوخت و سیگار می باشد و ارزش ریالی این کشفیات بیش از هفت میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: مقابله با قاچاق باید به جد مورد توجه قرار گیرد چرا که باعث ایجاد اشتغال کاذب در جامعه شده و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

ممیزی تاکید کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است و این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی گفت: رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی ازجمله وظایف این اداره است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی زنجان صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را دارد و بر اساس ماده ۱۸ قانون، تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی و اعمال مجازات را دارد.

ممیزی گفت: بیشترین مجازات ثبت شده در سه ماهه سال جاری جریمه نقدی، ضبط کالا و ضبط خودرو بوده است.

کد خبر: ۲۹٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha