۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
لزوم کمک به خودروسازان برای تولید خودروی باکیفیت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

لزوم کمک به خودروسازان برای تولید خودروی باکیفیت

سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است فرصت مناسبی به خودروسازان برای تولید خودرو داده شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، لطفاله سیاه‌کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ضرورت نظارت بر عملکرد خودروسازان، گفت: از آنجایی که تمام اعضای کمیسیون صنایع و معادن بر رسیدگی به مشکلات صنعت خودروسازی و بهبود کیفیت خودروهای تولیدی، افزایش عرضه و ... تاکید دارند، نظارت بر خودروسازان را یکی از اصلی ترین اولویت های کمیسیون قرار دادند.

کمیسیون صنایع و معادن با دعوت از مسئولان موضوع خودرو را بررسی می‌کند
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن با دعوت از مسئولان مرتبط، موضوع خودرو را بررسی می‌کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران فرصت مناسبی به تولیدکنندگان داخلی برای تولید خودرو داده و مردم نیز طی سال های گذشته به منظور رونق تولید، خرید خودروی داخلی را اولویت خود قرار دادند که این امر بهبود کیفیت خودروهای داخلی را می طلبد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر افزایش کیفیت خودروهای داخلی، اظهار کرد: اگرچه صنعت خودروسازی پیشرفت هایی داشته اما باید با توجه و نظارت بیشتر بر مدیریت خودروسازان، زمینه تولید خودروهای با کیفیت بالاتر را فراهم کرد. بنابراین خودروسازان باید تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت و کمیت به کار برند.

کد خبر: ۲۹٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha