۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
گشت‌های نظارت بر بازار لرستان فعال شد/ پلمب ۲۴ مشاور املاک متخلف
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

گشت‌های نظارت بر بازار لرستان فعال شد/ پلمب ۲۴ مشاور املاک متخلف

لرستان- القاصی مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان با اشاره به فعالیت گشت‌های نظارت بر بازار گفت: ۲۴ مشاور املاک متخلف در لرستان پلمب شد.

حمیدرضا القاصی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به نظارت بر بازار و گرانفروشی اظهارداشت: متولی اصلی امر نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف است ولی باتوجه به وضعیت حادی که داریم و با توجه به تخلفاتی که در حوزه مسکن، مواد خوراکی و سایر وضعیت بازار می‌بینیم، گشت‌های مشترکی را به دو صورت صبح و عصر فعال کرده‌ایم.

وی افزود: گشت عصر به همراه قضات و دستگاه‌های متولی امر از جمله سازمان صمت و اتاق اصناف فعالیت دارند و در صبح گشت تعزیرات به همراه بازرسی اتاق اصناف بر بازار نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت مسکن نابسامان است؛ تاکنون ۲۴ مشاور املاک پلمب شده است، مشاوران املاکی که پروانه کسب نداشته باشند، با یک پروانه کسب به صورت زنجیره‌ای چندین شعبه در سطح شهر راه‌اندازی کرده باشند و یا پروانه کسب آن‌ها انقضا نداشته است پلمب صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر سایر صنوف از جمله نانوایی و خبازی‌ها نیز ورود کرده‌ایم و در زمینه کم‌فروشی، گرانفروشی و مسائل بهداشتی برخورد کرده و منجر به تشکیل پرونده می‌شود.

القاصی مهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۶ پرونده تخلف برای نانوایی‌ها تشکیل شده است؛ در راستای کم فروشی ۷۳ پرونده به مبلغ سه میلیارد و ۷۸۳ میلیون جریمه، در بخش تخلفات بهداشتی ۴۲ فقره پرونده با چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه و همچنین  در بحث گرانفروشی ۱۱ فقره پرونده با ۲۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان جریمه تشکیل شده است. ​​​​​​

کد خبر: ۲۹٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha