۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارخانه‌های استان سمنان الزامی است
ستاد کرونای استان سمنان مصوب کرد؛

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارخانه‌های استان سمنان الزامی است

سمنان- ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به دنبال شیوع دوباره ویروس کویید ۱۹، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارخانه‌های تولیدی و صنعتی استان را الزامی و بازرسی و نظارت آن را بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ستاد مقابله با کرونای استان سمنان صبح شنبه پس از برگزاری نشست تخصصی خود در محل استانداری، مصوباتی را در خصوص صنایع و واحد های تولیدی اعلام کرد که ممنوعیت قطع انشعابات توسط شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات در سطح واحدهای مسکونی، خدماتی، تولیدی از جمله این مصوبات است. 

در این مصوبات آمده است: شرکت آب وفاضلاب استان، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز، شرکت مخابرات و اپراتورهای وابسته به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف به ارائه خدمات به مردم و عدم قطع اشتراک ها هستند.

در این مصوبه آمده است: نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود و سازمان صمت بر روند تولید، عرضه و فروش اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک با هدف دسترسی آسان و ارزان قیمت مردم به اقلام مورد نیاز  یکی دیگر از الزامات استان سمنان محسوب می شود.

نظارت و رصد عملکرد دستگاه های اجرایی در رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف حفظ سلامت نیروهای انسانی  از دیگر مصوبات استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا است.

در خاتمه این مصوبات آمده است: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در اجتماعات کارگری واحدهای تولیدی و کارخانجات سطح استان سمنان با هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان الزامی است.

کد خبر: ۲۹٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha