۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
انشعاب واحدهای تولیدی استان سمنان قطع نشود
برای حمایت از واحدهای درگیر کرونا؛

انشعاب واحدهای تولیدی استان سمنان قطع نشود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت حمایت مستمر از واحدهای تولیدی که در ماه‌های اخیر دچار مشکلاتی از قبیل بدهی شده‌اند، گفت: شرکت‌های خدمات رسان حق قطع انشعاب واحدهای خسارت‌دیده از شیوع کرونا را ندارند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌رضا آشناگر صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری خواستار حمایت بیشتر از واحدهای آسیب‌دیده در کرونا شد و بیان داشت: باید از این واحدها حمایت کرد تا هم اشتغال ایجادشده‌شان را از دست ندهند و هم بتوانند این مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در این راستا شرکت‌های خدمات رسان حق قطع انشعاب واحدهای خسارت‌دیده از شیوع کرونا را ندارند تا بتوانیم به این واحدها کمک کنیم.

استاندار سمنان، گردشگری، صنعت، تولید حتی کشاورزی و خدمات و ... را متأثر از کرونا دانست و ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا این واحدهای تولیدی و اقتصادی دوباره مشکلات را کنار بگذارند.

آشناگر در ادامه گفت: یکی دیگر از مسائلی که در ستاد مقابله با کرونای استان سمنان نیز مطرح شد، موضوع بانک‌ها هستند امروز می‌بایست بانک در کنار دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی خوبی را با تولیدگران و صنعتگران استان داشته باشند زیرا این اقشار از بابت کرونا دچار خسارت شده‌اند.

کد خبر: ۲۹٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha