۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
زمین مورد نیاز ۵۷۰۰ واحد طرح ملی مسکن در خراسان جنوبی تامین شد
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

زمین مورد نیاز ۵۷۰۰ واحد طرح ملی مسکن در خراسان جنوبی تامین شد

بیرجند- داعی،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون در راستای اجرای طرح ملی مسکن در استان برای پنج هزار و ۷۹۶ واحد زمین تخصیص یافته است.

وحید داعی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت طرح ملی مسکن بیان کرد: در فاز اول پنج هزار و ۱۹۸ نفر، در فاز دوم پنج هزار و ۴۰۱ نفر و در فاز سوم ۹۱۴ نفر ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۱ هزار ۷۰۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

داعی با بیان اینکه برای چهار هزار و ۶۲۰ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، زمین تخصیص یافته است، گفت: از این تعداد هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی دارای قرارداد ساخت بوده و در مرحله اخذ پروانه، تهیه نقشه و انجام عملیات خاکبرداری هستند.

داعی با بیان اینکه برنامه ابلاغی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان هزار و ۶۷ واحد است، اظهار کرد: برای هزار و ۱۷۶ واحد زمین تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع تاکنون در استان برای پنج هزار و ۷۹۶ واحد زمین تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه دغدغه ای برای تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی وجود ندارد، افزود: امید است بتوانیم در انجام و اتمام پروژه گام های خوبی برداریم.

داعی با اشاره به اراضی واگذار شده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بیان کرد: تاکنون برای هزار و ۱۷۶ واحد زمین تخصیص یافته که قرارداد ساخت برای ۱۴۴ واحد منعقد و وارد فاز اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین اراضی مورد نیاز  برای ۱۰۰ واحد به مساحت ۱۲ هزار و ۱۴۰ متر مربع به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار که تعداد ۱۷۴ واحد در مرحله انعقاد قرارداد است.

کد خبر: ۲۹٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha