۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
سهم بخش خدمات و گردشگری در زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

سهم بخش خدمات و گردشگری در زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، با بیان اینکه استان ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال در بخش خدمات دارد، گفت: سهم بخش خدمات و گردشگری در زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار، به تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۲۶۰ میلیارد تومان  است که ۱۹۲ میلیارد تومان سهم استان و ۶۸ میلیارد تومان سهم بسیج می باشد.

وی با بیان اینکه ۱۵۶ پروژه توسط ۱۶ دستگاه اجرایی در ۱۱ فصل بودجه‌ای اجرا می‌شود، اظهار کرد: طرح هشت دهکده اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‌ها در قالب جهش تولید، اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: ۸۰ پروژه نیمه‌تمام عمرانی در استان به جد پیگیری و پروژه دوخطه کردن راه‌آهن تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسد.

میرزایی با بیان اینکه زنجان ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال در بخش خدمات دارد، تاکید کرد: سهم بخش خدمات و گردشگری در زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌های در راستای ایجاد اشتغال دربخش خدمات تاکید کرد و افزود: متاسفانه ایجاد اشتغال در این بخش مغفول مانده و تنها ۳۴ درصد اشتغال استان در بخش خدمات است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان، تصریح کرد: این سازمان دبیرخانه جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است و در سال‌جاری از مجموع ۷۵ پروژه‌ پیشنهادی ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی برای استان تصویب شده است.

میرزایی افزود: بیش از ۷۵ درصد این پروژه ها در سالجاری به بهره برداری می رسد و تحول خوبی در اشتغال استان ایجاد می شود.

کد خبر: ۲۹٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha