۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
بانک‌های استان سمنان از بخش گردشگری حمایت کنند/ آسیب حوزه گردشگری از بابت کرونا
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان:

بانک‌های استان سمنان از بخش گردشگری حمایت کنند/ آسیب حوزه گردشگری از بابت کرونا

سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سمنان خواستار همراهی بیشتر با واحدهای گردشگری متضرر شده در کرونا شد و گفت: بانک‌های استان از بخش گردشگری حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمال ظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ویروس، بیشتر اقامتگاه‌های تفریحی و گردشگری، رستوران‌داران و هتلداران استان با توجه به کاهش مسافرت‌ها دچار ضررهای مالی شدند، ابراز کرد: نیاز است از محل‌های مختلف برای جبران خسارت در این بخش، اقدام‌های مؤثر انجام شود.

وی افزود: برخی از دستگاه‌های خدمات رسان، باوجود مشکلات به وجود آمده برای هتل، رستوران و دیگر اقامتگاه‌های گردشگری استان به دلیل شیوع کرونا ویروس، بدون درک این موضوع اقدام به درج اخطاریه مبنی بر قطع آب، برق، گاز و... این واحدها می‌کنند که این گونه اقدامات به هیچ‌عنوان صحیح نیست و  لازم است هشدارهای مربوطه از سوی مسئولان ارشد استان به این شرکت ها برای همراهی با فعالان اقتصادی حوزه گردشگری انجام‌ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: بانک‌های استان با تعویق در بازپرداخت تسهیلات، حمایت‌های لازم را از فعالان اقتصادی در بخش گردشگری انجام دهند.

وی افزود: ۲۳ واحد اقامتی و گردشگری استان اعلام کردند که در زمان شیوع کرونا ویروس و تعطیلی هتل و رستورآن‌ها از بیکاری ۱۰۴ تن از کارگران آن مراکز ، خودداری کردند و خواهان دریافت تسهیلات از محل تعیین شده هستند.

کد خبر: ۲۸٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha