۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۱۷ ایده به مرحله نهایی رویداد استارتاپ صنعت برق در تبریز راه یافت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی:

۱۷ ایده به مرحله نهایی رویداد استارتاپ صنعت برق در تبریز راه یافت

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: ۱۷ ایده به مرحله نهایی رویداد انتخاب ایده های برتر نخستین استارتاپ ویکند صنعت برق در تبریز راه یافت.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، اکبر فرج نیا در مراسم داوری نهایی رویداد استارتاپ صنعت برق، اظهار کرد: ۳۰ ایده از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و چند استان مرکزی کشور به دبیرخانه رویداد استارتاپی برق رسید که هیات داوران ۱۷ ایده را انتخاب کردند.

وی افزود: هیات داوران فردا رای خود را اعلام و سه ایده برتر را معرفی می کنند که ضمن دریافت جوایز نقدی با صاحبان این ایده ها قراردادهای اجرایی امضا می شود.

فرج نیا با اشاره به اینکه این رویداد استارتاپی با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز برگزار می شود و از دی ماه سال گذشته کارهای اجرایی آن آغاز شده بود، ادامه داد: مدیریت مصرف بهینه انرژی، مدیریت چالش های پیش روی صنعت برق، بالا بردن تحمل دیجیتال از جمله اهداف برگزاری رویداد استارتاپ ویکند صنعت برق است.

رییس دانشگاه تبریز نیز در این مراسم گفت: مصرف برق در کشور بالا رفته است و بخشی از این افزایش ناشی از وجود مشکلات و ضعف های فرهنگی در جامعه است.

میر رضا مجیدی با انتقاد از توجیه مصرف بی رویه برخی افراد مبنی بر اینکه به ازای هر میزان مصرف هزینه می پردازند، خاطرنشان کرد: این مشکل فرهنگی و احساس مسوولیت در این خصوص لازم و ارزشمند است.

نماینده هیات داوران این جشنواره نیز گفت: ایده های استارتاپی باید امکان اجرایی شدن را داشته باشد و مدل مناسبی برای کسب و کار باشد.

اطاعتی اظهار کرد: ارایه مدل مناسب برای درآمد زایی از دیگر شاخص ها و اولویت های هیات داوران برای معرفی ایده های برتر خواهد بود.

کد خبر: ۲۸٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha