۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
پروژه های زیرساخت اربعین ایلام در بخش راه ۶۰ درصد پیشرفت دارند
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام:

پروژه های زیرساخت اربعین ایلام در بخش راه ۶۰ درصد پیشرفت دارند

ایلام- مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به طور میانگین پروژه های زیرساخت اربعین ایلام در بخش راه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام،  علی اصغر کاظمی اظهار کرد: با پیگیری استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات متعدد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونین این سازمان و... راه برای تامین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران بخش راه هموار شد.

وی تصریح کرد: عزم دولت برای پایان پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جدی است و با توجه به اینکه اکثر پروژه های زیرساخت اربعین استان در بخش راه  پیشرفت بالای ۶۰ درصد دارند با تزریق اعتبار به زودی شاهد اتمام این پروژه خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام، پیگیری اتصال استان به شبکه های آزاد راهی و ریلی از دیگر موارد پی گیری هیات استان با مسئولیت ارشد کشور نام برد که با نظر مساعد همراه بوده است.

وی در ادامه خواستار اجرایی شدن برخی پروژه ها مهم که علاوه بر توسعه استان در بردارنده منافع ملی هستند، شد و گفت: در این میان تامین اعتبار پروژه های بزرگ و حیاتی چون آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات، نجف اشرف و آزادراه تهران، حمیل، ایلام مهران، کربلا علاوه بر اینکه استان را به شبکه آزاد راهی کشور متصل می کنند نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در تسهیل فرایند تردد زوار به عتبات عالیات خواهند داشت که در این زمینه نیازمند اهتمام جدی سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان در برنامه ها و مراسمات مختلف ملی چون مراسم بزرگ اربعین و مراودات تجاری و بازرگانی و... نیازمند توجه ویژه در ابعاد ملی به زیرساخت های استان هستیم.

کد خبر: ۲۸٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha