۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
محصولات قابل صادرات استان سمنان به روسیه احصا می‌شود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

محصولات قابل صادرات استان سمنان به روسیه احصا می‌شود

سمنان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: محصولات کشاورزی تولید درون استان که دارای قابلیت صادرات به کشور روسیه هستند احصاء و فهرست می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی سلامتی صبح پنج شنبه در جلسه بررسی اقدامات استانی در خصوص تفاهم‌نامه همکاری‌های منطقه‌ای جمهوری‌اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به میزبانی استانداری با بیان اینکه توسعه پنج بازار صادراتی جدید در استان از سیاست‌های اقتصادی استان است که بازار روسیه نیز یکی از هدف‌گذاری در این حوزه محسوب می‌شود، بیان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در قالب بسته جامع، مدون و شاخص معرفی خواهد شد.

وی افزود: ۲۹ بند برای این تفاهم‌نامه در سومین نشست مشترک کارگروه همکاری‌های استانی و منطقه‌ای در حوزه بازرگانی تعیین شده و بندهایی که در استان قابلیت اجرا دارد، با برش استانی بررسی و موارد و موضوعات مرتبط در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: فهرست بانک‌های دارای شعبه در روسیه، با مشخصات آدرس و تعاملات داخلی با واحدهای صادراتی، جمع آوری و تهیه شود تا بتوانیم به شکل بهینه‌ای از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهره گیریم.

سلامتی بیان کرد: محصولات کشاورزی دارای قابلیت صادرات به کشور روسیه، از تمام سطح استان سمنان تهیه و تدوین شود تا بتوانیم در این زمینه نیز شرایط خوبی را برای صادرات به این کشور مهیا کنیم. 

کد خبر: ۲۸٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha