۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
صدور ۳۱ فقره پروانه بهره برداری طی ۳ ماه در آذربایجان غربی
معاون سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد

صدور ۳۱ فقره پروانه بهره برداری طی ۳ ماه در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صدور ۳۱ فقره پروانه بهره برداری طی سه ماه در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، معصوم علی اکبری گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری در راستای تحقق شعار سال و رسیدن به جهش تولید در استان با صدور ۳۱ فقره پروانه بهره برداری، ۳۱ واحد تولیدی وارد چرخه تولید شد.

وی افزود: با صدور پروانه های مذکور با حجم سرمایه گذاری بیش از ۸۵۲ میلیارد ریال برای ۱۲۴ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شد.

علی اکبری گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۹۵ فقره جواز تأسیس برای ایجاد واحد های صنعتی تولیدی جدید در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۱ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال و ایجاد چهار هزار و ۷۵۳ زمینه اشتغال صادر شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی به وضع موجود صنعت استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای دو هزار و ۸۶ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۴۶ هزار و ۹۴۷ نفر در استان صادر شده است که امیدواریم در سال جهش تولید شاهد به بهره برداری رسیدن این واحدها باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰۴ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد با سرمایه گذاری بیش از ۲۸ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای هشت هزار و ۲۳۴ نفر در حال اجرا و تکمیل است که با به بهره برداری از این طرح های صنعتی، جهشی در تولید استان ایجاد خواهد شد.

علی اکبری تصریح کرد: هم اینک یک هزار و ۹۸۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر در استان مشغول فعالیت بوده که در این واحد ها ۵۵ هزار و ۱۹۶ نفر مشغول به کار هستند.

کد خبر: ۲۸٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha