۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
جاده‌های ۲۲ استان درگیر بارش است
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

جاده‌های ۲۲ استان درگیر بارش است

حیدر مطاعی درباره وضعیت جاده‌های کشور گفت: در پی تغییرات جوی در روزهای اخیر که در ۲۲ استان کشورمنجر به بارش باران و برف و کولاک شده است با تلاش راهداران راه‌های مواصلاتی باز و تردد روان در آن‌ها است.

به گزارش بازار، حیدر مطاعی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با آماده باش کامل نیروهای راهداری و به کارگیری ماشین آلات راهداری زمستانی، اقدام به نمک پاشی و برف روبی شده است و در حال حاضر تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) جریان دارد. این در حالی است که محورهای شمالی دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

مطاعی درباره وضعیت سایر محورهای دارای بارش گفت: بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس وجود دارد و همچنین ترافیک  سنگین در آزادراه کرج - تهران حد فاصل گرمدره تا ایران خودرو، ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران وجود دارد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: اکنون بارش برف و باران در محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان شمالی و خراسان رضوی وجود دارد و محورهای مواصلاتی استان‌های گیلان، کرمانشاه و بوشهر دارای بارش باران هستند.

وی بیان کرد: کاربران جاده‌ای با توجه به شدت بارش‌ها، از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، از نرم‌افزار و سایت ١٤١ اطلاعات مسیر را کسب کنند و حتما زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کد خبر: ۲٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha